Pinterest

Pin It

SØG / SEARCH

Monday, October 31, 2011

Oplysninger til bloggæster

Kontakt oplysninger mm - se nederst i dette indlæg !

Tak for alle samtalerne og jeres søde og positive tilbagemeldinger, det er det der gør det hele værd TAK ;-)Her har I den "gamle" side tilbage.Der er mange der fortalte, at I ikke kunne komme ind på siden, da jeres computere ikke kunne læse den. (Det bedste er stadig at bruge fx. Firefox som browser - så kan du se alle oplysninger og nemmer navigere rundt)  Jeg var ellers SÅ glad for den nye side. Den var så nem at finde rundt i, overskuelig osv.  På sigt skal jeg have lært mig en masse - så jeg selv kan sætte det hele op - men ind til videre må vi alle nøjes med dette. Skriv endelig til mig, hvis der er noget du ikke kan finde- så sender jeg dig er link ... og er det ikke på siden, bliver det noget af det næste jeg får lavet og lagt ind her ;-)

Åbningstider finder du i aktivitetskalenderen på hjemmesiden




Særlige arrangementer fx for større grupper - aftales ved personlig henvendelse. 
Det Kreative værksted er et tilbud til campister, endagsturister og lokale mm.Alle kan være med -
voksen og børn - enkeltpersoner og grupper.
Vi arbejder med en bred vifte af hobbyrelaterede områder - kig dig lidt omkring her på siden og se noget af det vi tilbyder. Kontakt os endelig - hvis du ønsker flere oplysninger.

Kontakt: 2016 4170

kreativ@gammelbro.dk

Ønsker du oplysninger om alle mulighederne på Gammelbro Camping - klik her

Vil du se lidt mere omkring min bog "Pynt og Pift" - klik her

Er du ikke fast campist ( og lige kan smutte forbi ) men kommer lidt længere væk fra, og derfor gerne vil reservere plads, kan du sende en mail, med navn, antal pladser og tlf.

Når du har modtaget bekræftigelse er din plads reserveret.


Du kan få din madpakke på køl og vi laver te og kaffe efter behov på værkstedet.

Campister arbejder gratis, gæster og lokale betaler 25 kr. pr. dag.


Alle betaler materialer efter forbrug. Man må gerne medbring egne materialer.

Grupper, har mulighed for aftaler om lukkede arrangementer uden for officiel åbningstid.

Der afholdes ligeledes kurser/inspirationsbesøg eller andet - kom ind på værkstedet, eller ring og få en snak om mulighederne.

Vi elsker at videreformidle "det kreative" - så spørg endelig, lige fra: Hvor "noget" kan købes, til hvordan vi laver emnet. Vi samarbejde også meget gerne, omkring udvikling af din helt personlige ide.

No comments:

Post a Comment